|
| | |
|
Inici |
|
|
|
DENTAL TÈCNIC 2024
Ens complau comunicar-vos la propera celebració de DENTAL TÈCNIC'24, que tindrà lloc els dies 4 i 5 d'octubre de 2024.
|
PROFESSIONALS SANITARIS COL·LEGIATS ANY 2022
L'Estadística de professionals sanitaris col·legiats s'elabora a l'INE des de 1952. Proporciona anualment informació sobre el nombre de professionals santiaris en situació de col·legiació al territori nacional segons la informació facilitada pels consells generals i/o col·legis professionals.
Actualment es recullen dades de metges, farmacèutics, dentistes, veterinaris, psicòlegs amb especialitat sanitària, físics amb especialitat sanitària, infermers, fisioterapeutes, podòlegs, òptics-optometristes, protètics dentals, químics amb especialitat sanitària, terapeutes ocupacionals, logopedes i biòlegs amb especialitat sanitària.
Per accedir a l'estadística cliqueu aquí.
Barcelona, 29 de maig de 2023
EL COPDEC FORMA PART DEL FÒRUM DE DIÀLEG PROFESSIONAL
El Fòrum de Diàleg Professional és un procés de debat que treballa per donar resposta als reptes de present i futur de les professions sanitàries. Les seves conclusions han de servir al Departament de Salut com a full de ruta en les polítiques de planificació i ordenació dels professionals de la salut.
Està format per representants del govern, organitzacions sanitàries, corporacions professionals, societats científiques, sindicats, organitzacions docents i entitats ciutadanes.
Tots aquests agents participen al Plenari, l'espai conjunt on fan el seguiment de l'agenda comuna i ratifiquen i consensuen les propostes generades pels 10 grups de treball, que són els encarregats de respondre als 17 reptes de present i de futur identificats al llarg de la fase de diagnosi.
El COPDEC forma part del Fòrum de Diàleg Professional. El nostre representant va assistir a l'últim Plenari celebrat, on el tema principal tractat va ser l'establiment d'un pla d'acció per incrementar i millorar la presències de professionals sanitaris en el sistema de salut català, a efectes d'oferir cobertura a les necessitats més urgents.
Més informació a:
https://salutweb.gencat.cat/ca/el_departament/eixos-xiv-legislatura/forum-dialeg-professional/
Barcelona, 15 de maig de 2023
EL COPDEC PARTICIPA ACTIVAMENT A LA COMISSIÓ ASSESSORA DE L'OFICINA DE SALUT BUCODENTAL
El passat 28 de novembre de 2022 es constituïa la Comissió Assessora de l'Oficina de Salut Bucodental.
L'òrgan està format per 33 professionals de diferents àmbits implicats en la salut bucodental, com són els professionals odontòlegs, protètics dentals, higienistes, cirurgians maxil·lofacials, professionals de la medicina, la infermeria, la salut pública, la inspecció sanitària, el treball social, l'educació, les entitats socials i els ens locals.
La Comissió Assessora té les funcions de proposar les actuacions a executar en base al Programa d'atenció dental de Catalunya que té l'objectiu de disminuir les desigualtats socials en els problemes de salut bucodental.
Des de finals de l'any passat s'ha avançat clarament en el desplegament dels higienistes dentals als equips d'atenció primària. Actualment ja s'han incorporat 223 i la previsió és arribar als 360-365 higienistes dentals al llarg del 2023.
S'han creat 4 grups de treball que es reuneixen telemàticament un cop al mes. El COPDEC té representació en dos d'aquests grups. Els acords d'aquests grups són presentats a les reunions bimestrals realitzades per la Comissió.
Barcelona, 26 d'abril de 2023
PUBLICACIÓ DEL NOU REIAL DECRET DE PRODUCTES SANITARIS
Avui s'ha publicat en el BOE el Reial Decret 192/2023, de 21 de març, pel qual es regulen els productes sanitaris, que entrarà en vigor a partir de demà.
El seu objectiu principal és adaptar la normativa nacional al què estableix el Reglament Europeu de Productes Sanitaris, per tal de garantir el més alt nivell de seguretat i de protecció de la salut de pacients i usuaris.
Com a conseqüència del tràmit previ d'audiència ja érem coneixedors d'aquest projecte, que no semblava representar modificacions importants per al nostre sector.
Ara aquesta nova regulació serà estudiada i valorada detingudament durant els propers dies per la Comissió Permanent i els serveis jurídics del COPDEC per tal de poder facilitar-vos informació sobre les novetats que pugui representar.
Barcelona, 22 de març de 2023
ARA ELS COL·LEGIATS PODEU DISPOSAR GRATUÏTAMENT DE CORREU ELECTRÒNIC AMB DOMINI COPDEC, AMB CAPACITAT DE 50GB
Et recordem que, per la teva condició de membre d’aquest Col·legi, tens la possibilitat de fer ús d’una adreça de correu electrònic amb domini @copdec.cat o @copdec.es. El nostre proveïdor és Microsoft.
Fins el passat mes de desembre aquells col·legiats que així ho sol·licitaven tenien l’opció d’ampliar la capacitat de la seva bústia, abonant una quantitat anual. Ara hem millorat el servei de manera que totes les persones col·legiades que disposin d’adreça de correu electrònic amb l’esmentat domini veuran incrementada la capacitat de la seva bústia a 50GB, de forma totalment gratuïta.
Si tens interès per gestionar l’alta en aquest servei, que suposa una eina de comunicació instantània important, posa’t en contacte amb el COPDEC i t’informarem dels passos a seguir.
Barcelona, 1 de febrer de 2023
QUÈ ÉS MÉS CORRECTE “LABORATORIO DE PRÓTESIS DENTAL” O “LABORATORIO DE PRÓTESIS DENTALES”?
Recentment hem rebut diferents consultes per part de col·legiats interessant-se per conèixer quina de les dues expressions “laboratorio de prótesis dental” - singular - o “laboratorio de prótesis dentales” -plural - , es considera més correcta utilitzar en l’idioma espanyol.
Per a més informació clica aquí
Barcelona, 31 de gener de 2023
ACTUALITZACIÓ DE LES LLISTES DE PERITS DISPOSATS A ACTUAR DAVANT ELS ÒRGANS JUDICIALS DE CATALUNYA PER A L'ANY 2023
Com cada any, la Subdirecció General de Suport Judicial i Coordinació Tècnica del Departament de Justicia es va adreçar al nostre Col·legi en relació al procés d'actualització de les llistes de perits amb disponibilitat per actuar davant els òrgans judicials de Catalunya l'any 2023.
Les entitats que facilitem aquest tipus de dades tenim, davant dels òrgans judicials, la responsabilitat de garantir que són certes i que estan actualitzades. Per aquest motiu ens hem adreçat a les col·legiades i als col·legiats que ja figuraven com a perits per tal de realitzar l'oportuna revisió. A més hem ofert la possibilitat de noves incorporacions als membres del COPDEC que poguessin tenir interès per formar part de l'equip de perits. D'aquesta manera s'ha conclòs el procés d'actualizació.
Des del COPDEC sempre hem defensat que qui fabrica la pròtesi dental i, per tant, qui coneix el seu procés de producció, els materials i els seus costos, és el protètic dental col·legiat i la protètica dental col·legiada a qui, en virtut del que disposa la normativa vigent, els correspon el disseny, preparació, elaboració, fabricació i reparació de les pròtesis dentals i, per tant, qualsevol tasca de peritatge de fabricació de productes sanitaris dentals a mida.
Barcelona, 27 de desembre de 2022
ENTREVISTA A JOSEP MONTERO I PELEGRÍ, PRESIDENT DEL COPDEC
 |
Publicada a la revista Labor Dental Técnica núm. 07 (Agost-Setembre 2022).
|
EL PLA D’ESTALVI ENERGÈTIC DEL GOVERN
A través del Reial Decret Llei 14/2022, d’1 d’agost, el Govern central ha posat en marxa un pla d’estalvi energètic, que estarà vigent fins l’1 de novembre de 2023.
Per a més informació clica aquí.
Barcelona, 31 d’octubre de 2022
VOLUNTARIAT PRÒTESIS DENTAL AL SENEGAL
La Fundació Dentistas Sobre Ruedas desenvolupa projectes de cooperació internacional al Senegal des de fa més de 15 anys.
Per a més informació clica aquí.
Barcelona, 14 de setembre de 2022
CREACIÓ DE L'OFICINA DE SALUT BUCODENTAL I LA SEVA COMISSIÓ ASSESSORA
En data 2 de setembre s'ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya l'Ordre SLT/203/2022, de 30 d'agost, per la qual es crea l'Oficina de Salut Bucodental i la seva Comissió Assessora.
Per a més informació sobre la composició i funcions de l'esmentada Comissió podeu consultar l'Ordre clicant aquí.
Barcelona, 12 de setembre de 2022
LA UTILITZACIÓ DE LES MASCARETES ALS LABORATORIS DENTALS
REGISTRE SALARIAL
Recordem que totes les empreses, independentment de la seva grandària, han de tenir un registre retributiu de la seva plantilla.
Més informació
Barcelona, 7 de març de 2022
CONTRACTACIÓ LABORAL DE PERSONES DE 30 I MÉS ANYS
Convocatòria oberta fins el 31 de maig de 2022.
Línia adreçada a subvencionar la contractació laboral de persones aturades de 30 i més anys per fomentar la creació d'ocupació estable i de qualitat, i en concret, la creació de llocs de treball per a persones en situació de vulnerabilitat.
Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i finançada pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19.
Barcelona, 16 de febrer de 2022
SUBVENCIONS DE CONTRACTES PER A JOVES EN SITUACIÓ D'ATUR
El Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) ha obert les convocatòries d'ajuts a empreses, autònoms i cooperatives de treball associat per a la contractació de persones desocupades menors de 30 anys durant un any i a jornada completa. En total, s'hi destinen 125 milions d'euros, que permetran la contratació de més de 7.000 persones joves sense feina. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 31 de març de 2022.
Barcelona, 27 de gener de 2022
LA REFORMA DEL MERCAT LABORAL
El passat 30 de desembre es publicava en el BOE el Reial Decret-llei 32/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reforma laboral, la garantia de l’estabilitat en l’ocupació i la transformació del mercat de treball.
El Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) ha publicat un document que recull les principals novetats d’aquesta reforma laboral. Per accedir al seu contingut clica aquí.
Barcelona, 24 de gener de 2022
VACUNACIÓ TERCERA DOSI PERSONAL SANITARI
A Catalunya s'administra dosi de record de la vacuna contra la COVID-19 per augmentar la immunitat de la població a:
- Persones de 60 anys o més.
- Personal sanitari (del què formem part els protètics dentals) o sociosanitari.
- Persones vacunades amb Janssen de qualsevol edat.
- Aquelles persones amb algunes condicions de risc.
La dosi de record es rebrà almenys 3 mesos després de completar la primera sèrie (una de Janssen / dues d'Astra Zeneca), o almenys 6 mesos després de completar la primera sèrie (la segona dosi de la vacuna de Pfizer o Moderna).
En tots els casos la dosi de record serà de Pfizer o Moderna.
Els diferents contactes establerts amb la Direcció General de Professionals de la Salut en relació a la gestió de la vacunació han fet possible mantenir una relació fluïda, com a conseqüència de la qual se’ns ha comunicat que avui s’ha iniciat la remesa de SMS als professionals sanitaris que es trobin als censos que vam facilitar des dels col·legis. Un cop rebut l’SMS podreu procedir a programar la vostra cita a la web https://vacunacovid.catsalut.gencat.cat/
Aquests missatges SMS continuaran arribant al llarg dels propers dies. Un cop sol·licitada la cita, el/la professional podrà anar al punt assignat amb l’SMS i un document acreditatiu (carnet col·legial, contracte, etc.) que permeti identificar-lo com a professional sanitari.
Pels professionals que no rebin el missatge SMS en els propers dies, s’està ultimant un procediment per a què puguin anar tant als Centres d’Atenció Primària com als Punts de Vacunació Poblacional sense cita. A hores d’ara, encara no està habilitat aquest procediment però en el moment que disposem de més informació us la farem arribar.
Per obtenir resposta a algunes de les preguntes que se us puguin plantejar sobre la dosi addicional de la vacuna contra la COVID 19 podeu adreçar-vos a:
https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/v/vacuna-covid-19/convocatoria/dosi-addiccional
Barcelona, 9 de desembre de 2021
El 10 de novembre el president de la Generalitat de Catalunya i el conseller de Salut han presentat l'orientació del Pla de Salut 2021-2025, que s'articula sobre quatre estratègies amb la finalitat d'assolir la transformació i l'enfortiment del sistema de salut, per garantir una atenció integral, justa i de qualitat als ciutadans i ciutadanes de Catalunya.
Barcelona, 12 de novembre de 2021
NOU CONVENI DE TRAMITACIÓ DE LLICÈNCIES ENTRE EL DEPARTAMENT DE SALUT I EL COPDEC
Amb data 18 d'octubre, i després de les negociacions oportunes, se signava la renovació del conveni d'encàrrec de gestió del Departament de Salut al nostre Col·legi, en relació amb la gestió i verificació de la tramitació de llicències sanitàries.
El conveni té vigència de 4 anys i en ell es mantenen i es reafirmen totes les competències delegades a l'anterior conveni.
Barcelona, 26 d'octubre de 2021
PLA D’IGUALTAT A LES EMPRESES
Per a més informació clica aquí.
Barcelona, 26 d'octubre de 2021
ENTRA EN APLICACIÓ EL REGLAMENT EUROPEU DE PRODUCTES SANITARIS
A les últimes assemblees hem vingut informant de l'entrada en aplicació del reglament europeu de productes sanitaris, prevista inicialment per al 26.05.2020. S'unifiquen criteris per a tota la Unió Europea i, si bé és cert que ens obligarà a tenir més control sobre els productes a mida que fabriquem, també els atorga més rellevància.
Barcelona, 26 de maig de 2021
UN PAS IMPORTANT PER A LA PROFESSIÓ AL NOSTRE PAIS: PRIMER PROTÈTIC DENTAL QUE DEFENSA LA SEVA TESI DOCTORAL A UNA UNIVERSITAT
El passat divendres 5 de febrer de 2021 JOSEP MARIA FONOLLOSA PLA, protètic dental membre del COL·LEGI OFICIAL DE PROTÈTICS DENTALS DE CATALUNYA (COPDEC), va llegir i defensar, a la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona, la seva tesi doctoral que tractava sobre la relació que hi ha entre els processos d'elaboració de pròtesis completes, en concret, el disseny, l'ajust i la presència de monòmer residual, amb determinades patologies de la mucosa oral. El tribunal - format per dos doctors i catedràtics en medicina i una doctora en odontologia i professora de postgrau - va qualificar la tesi amb un excel·lent cum laude.
Des del COPDEC desitgem manifestar la nostra felicitació i reconeixement al nostre company i amic Josep Maria atès que l'exposició del seu treball va resultar impecable i senzillament meravellosa. Aquells que van tenir ocasió d'estar presents en tan destacat acte afirmen que va deixar impressionats als membres del tribunal, els que no van dubtar a felicitar-lo, tant per l'aportació de dades, com pel rigorós i exhaustiu estudi en el qual està basat la seva tesi.
A l'acabar l'acte, i abans de procedir a la deliberació, el president del tribunal, va realitzar un al·legat en defensa de l'activitat desenvolupada per la figura del protètic dental i de la seva importància en la salut bucodental.
Per poder dur a terme amb èxit un doctorat, a més de disposar de titulació universitària oficial, s'han de conjugar diversos factors. En el cas de Josep Maria ens consta que el treball, esforç, dedicació, capacitat i estudi han fet possible que, per primera vegada, un company de professió hagi tingut l'oportunitat d'exposar una tesi doctoral sobre pròtesi dental en una universitat. Aquest fet ha de ser conegut i destacat com mereix, ja que no resulta gens fàcil, ni és fruit de la casualitat.
Josep Maria: la nostra admiració, agrïment i respecte per la feina ben feta i per ser un referent en la defensa i dignificació de la nostra professió.
Estem convençuts que l'ampliació dels nostres coneixements i formació suposa un pas endavant, com molts altres que anem realitzant dia a dia, en l'àrdua tasca d'aconseguir el reconeixement social que, sens dubte, correspon al nostre sector.
Barcelona, 31 de març de 2021
L’AJUNTAMENT DE BARCELONA COMENÇA A SUBSTITUIR LES NOTIFICACIONS EN PAPER PER COMUNICACIONS ELECTRÒNIQUES
L'Ajuntament de Barcelona ens ha comunicat que, a partir del mes d'octubre començarà a substituir, de manera gradual, les notificacions en paper per comunicacions electròniques.
Han incorporat totes les persones jurídiques que consten a les bases de dades municipals al cens de la notificació electrònica. Això significa que totes les persones jurídiques deixaran de rebre les notificacions en paper, de forma progressiva i a mesura que s'incorporin els diferents processos de notificació de l'Ajuntament de Barcelona.
Aquestes notificacions estaran disponibles a la Plataforma de notificacions electròniques, on es podran consultar en qualsevol moment des del telèfon mòbil, la tauleta o l'ordinador.
Per poder rebre un avís cada vegada que l'Ajuntament dipositi una notificació, és imprescindible que l'Ajuntament disposi d'una adreça de correu electrònica, i, si es vol, del número de telèfon mòbil; per a això, cal accedir a: ajuntament.barcelona.cat/notificacioelectronica i aportar com a mínim una adreça de correu electrònica.
Quan hi hagi disponbile una notificació, les persones jurídiques rebran un avís per correu electrònic o un SMS al telèfon mòbil. Des de l'avís, es podrà accedir directament a consultar la notificació.
Es tracta d'una obligació legal, d'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu, que obliga les administracions públiques a utilitzar la notificació electrònica com a via de comunicació ordinària amb les persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i representants legals.
Sembla ser que des de l'Ajuntament de Barcelona ja han fet arribar una comunicació informativa a totes les persones jurídiques de la seva base de dades. Tot i així, i tenint en compte la seva petició, hem considerat oportú difondre aquesta informació ja que les comunicacions municipals tindran validesa legal encara que les persones jurídiques no s'hagin donat d'alta o no hagin aportat l'adreça de correu electrònica.
D'altra banda, recordem també que les persones físiques poden donar-se igualment d'alta per a la notificació electrònica.
Barcelona, 16 de setembre de 2020
Actualització de l’informe de mesures preventives, organitzatives i orientatives per a una reincorporació segura a la feina
Seguidament us facilitem l’accés a la primera revisió de l’informe de recomanacions de mesures preventives, organitzatives i orientatives per a una reincorporació segura a la feina. Com podreu comprovar s'assenyalen en un requadre vermell les noves aportacions i/o modificacions vers al document publicat el passat 27 d'abril, per tal de facilitar la seva localització. També s'han actualitzat els links que figuren al final del document.
Recordeu que aquest document detalla les recomanacions genèriques per tal que cada laboratori contaci amb la seva assessoria de prevenció de riscos laborals i li faciliti aquestes recomanacions per establir un protocol propi.
Per accedir a l’informe cliqueu aquí
Barcelona, 22 de maig de 2020
MESURES PREVENTIVES, ORGANITZATIVES I ORIENTATIVES PER PLANIFICAR UNA REINCORPORACIÓ SEGURA A LA FEINA
Seguidament trobareu un informe de recomanacions de mesures preventives, organitzatives i orientatives per planificar una tornada segura a la feina, en el què hem estat treballant durant aquests dies. És molt complicat poder determinar unes fórmules d’actuació concretes per cada empresa i treballador. Per aquest motiu s’ha procedit a detallar les recomanacions genèriques per tal que cada laboratori contacti amb la seva assessoria de prevenció de riscos laborals i li faciliti aquestes recomanacions per establir un protocol propi.
Entenem que en alguns casos l'aplicació d'aquestes mesures pot representar un inconvenient, principalment en aquells laboratoris que disposin d'una plantilla de treballadors, o en instal·lacions de petites dimensions, malgrat s'ha de considerar que es corresponen amb una situació transitòria en la que ha de prevaler la cura de la salut i que esperem tingui una durada el més curta possible.
Aquest informe està subjecte a periòdiques revisions, de les què us anirem informant en el cas que es produeixin modificacions.
Per accedir a l'informe cliqueu aquí
Barcelona, 27 d'abril de 2020
PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
La prevenció és el conjunt d'activitats o mesures adoptades en totes les fases d'activitat de l'empresa amb la finalitat d'evitar o disminuir els riscos derivats del treball. L'organització de l'activitat preventiva és sempre obligatòria per a l'empresari que tingui treballadors contractats. En conseqüència, de forma resumida, cal que l'empresari procedeixi a:
- Elaborar, implantar i aplicar un pla de prevenció de riscos laborals.
- Avaluar els riscos.
- Planificar i executar l'activitat preventiva
Existeixen diferents opcions per portar a terme aquesta tasca, que d'entrada pot semblar complicada, però realment és senzill concertant aquesta activitat preventiva amb un servei de prevenció aliè.
Els serveis de prevenció aliè són entitats especialitzades i acreditades per l'autoritat laboral amb capacitat constatada per poder realitzar activitats de prevenció, d'assessorament i de suport que puguin requerir les empreses que els concertin, de manera que aquestes empreses compleixin amb la normativa vigent sobre el tema què ens ocupa.
La Comissió Permanent
Barcelona, 9 de maig de 2019
EL TRIBUNAL SUPERIOR DE JUSTÍCIA DE CATALUNYA DESESTIMA ÍNTEGRAMENT EL RECURS INSTAT PEL COL·LEGI D'ODONTÒLEGS I ESTOMATÒLEGS DE CATALUNYA VERS AL DECRET 159/2016, QUE REGULA ELS REQUISITS TÈCNICOSANITARIS PER A LA FABRICACIÓ I COMERCIALITZACIÓ DE PRODUCTES SANITARIS DENTALS A MIDA.
REGISTRE DE LA JORNADA LABORAL
INFORME SENTÈNCIA TRIBUNAL SUPERIOR DE JUSTICIA DE MADRID NÚM. 330/2018 DE DATA 21 DE JUNY DE 2018 EN RELACIÓ AMB LA RESOLUCIÓ DE LA DIRECCIÓN DE LA AGENCIA ESPAÑOLA DEL MEDICAMENTO Y PRODUCTOS SANITARIOS RESPECTE DEL SISTEMA CEREC
Segurament en els últims dies haureu sentit diferents interpretacions interessades esdevingudes amb motiu de la sentència núm. 330/2018 de data 21 de juny de 2018 dictada pel Tribunal Superior de Justícia de Madrid i de la resolució dictada per l'Agencia Española de Medicamentos y Productos Sanitarios. Des del Copdec hem considerat oportú que el més adequat era sol·licitar un informe jurídic al respecte. Podeu accedir al mateix a través de l'arxiu adjunt.
Barcelona, 8 de gener de 2019
EXEMPCIÓ DE L'IVA DELS SERVEIS PRESTATS PELS PROTÈTICS DENTALS ALS LABORATORI DENTALS
En els últims mesos l'anàlisi de diferents consultes formulades per diferents entitats ens van generar preocupants dubtes doncs es podia entendre que el lliurament de pròtesis dentals acabades fabricades pel protètic estigués exempta d'Iva però, en canvi, el lliurament de productes semielaborats destinats a formar part d'una pròtesi dental podia tributar Iva. Aquest fet, juntament amb les preguntes realitzades per diferents col·legiats, ens va portar a estudiar la fòrmula per plantejar una consulta a la Dirección General de Tributos del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas en relació a l'excepció de l'Iva dels serveis prestats pels protètics dentals als laboratoris dentals. La nostra intenció era obtenir una resposta vinculant positiva per al nostre col·lectiu, com afortunadament així ha estat. Detallem seguidament el punt de màxim interès per als protètics dentals:
"... los servicios prestados por profesionales protésicos dentales que estén facultados para realizar dichas operaciones en el desarrollo de su profesión confome a lo previsto en el Real Decreto 1594/1994, ateriormente expuesto, serán operaciones que estarán exentas del Impuesto sobre el Valor Añadido en las condiciones señaladas en el artículo 20.Uno.5º de la Ley 37/1992, aunque actúen por medio de una sociedad o entidad."
Com sempre restem a la vostra disposició per aclarir qualsevol dubte que al respecte se us pugui presentar.
Barcelona, 7 de novembre de 2017
NIVELL DE MESURES DE SEGURETAT APLICABLES ALS FITXERS DE PACIENTS AMB DADES DE SALUT
Per a més informació clica aquí.
| |
| |